Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

Αλλαγή κατεύθυνσης

Το χτίσιμο με κατεύθυνση από την κουπαστή προς την καρίνα δεν μπορεί να συνεχιστεί πλέον. Στο τμήμα από τη μέση του σκάφους προς την πρύμνη, τα πηχάκια είναι αδύνατον να λυγίσουν πια, χωρίς τον κίνδυνο να σπάσουν. Επομένως ήρθε η ώρα να αντιστραφεί η κατεύθυνση του χτισίματος και να συνεχιστεί από την καρίνα προς την κουπαστή με ίσια πηχάκια. Το πρώτο ίσιο πηχάκι έχει επικολληθεί στο εσωτερικό τμήμα της καρίνας.
_

6 σχόλια:

  1. μπραβο Πανο πολυ ωραια δουλεια αλλα και ο χωρος που δουλευεις τακτοποιημενος οπως πρεπει(ξυλεια εργαλεια).συνεχιζε να στελνεις φωτο.
    Στελιος Λαρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο φίλος Στέλιος έχει δίκιο
    Κιάλλες φωτογραφίες αναρτήσατε..
    Συγχαρητήρια και πάλι
    Λευτέρης Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεωρώ περιττό να αναφερθώ στην νοικοκυροσύνη της εργασίας σου. Είναι καταφανέστατο το μεράκι. Θάθελα να ρωτήσω-διότι με ενδιαφέρει- αν το σκαρί που διάλεξες το θεωρείς ικανό για ταξίδια στις Κυκλάδες και στο ευρύτερο Αιγαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περιμένουμε συνέχεια...!
    Συγχαρητήρια και πάλι
    Λευτέρης Πάτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για όλα τα σχόλια!
    Κώστα, το σκάφος θα έχει πετρελαιομηχανή, πανιά, στεγανά και αυτο-στραγγιζόμενο κόκπιτ. Αυτά θα του δίνουν κάποια αντικειμενική αξιοπλοϊα. Οι ναυπηγοί λένε - και σωστά - ότι ένα σκάφος τέτοιου τύπου, για να θεωρείται παντός καιρού και πάσης θαλάσσης, θα πρέπει να έχει μήκος ισάλου τουλάχιστον 9 (εννέα) μέτρα και το συγκεκριμένο είναι πολύ μικρότερο. Ποτέ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε φυσικά ότι η θάλασσα απαιτεί σεβασμό. Ένα σκάφος δεν πλέει μόνο του. Ο καπετάνιος το πηγαίνει και ο καιρός, όλα από αυτούς εξαρτώνται. Κάποιοι έχουν περάσει "solo" τον Ατλαντικό με σκάφη τέτοιου μεγέθους, κάποιοι άλλοι (πολύ περισσότεροι) έχουν πνιγεί κοντά στη στεριά με σκάφη μεγάλα και πολυτελή.
    Λευτέρη, είναι ωραίο το ότι το έργο έχει αγωνία!. Τη συνέχεια την περιμένω κι εγώ. Υπομονή! (Σύμπτωση: οι λέξεις Υπομονή και Ύφεση αρχίζουν από το ίδιο γράμμα, που οι Γάλλοι ονομάζουν Y-grecque)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάνο
    θαυμάζω το πόσο σωστά τοποθέτησες τα πράγματα. Ακριβώς έτσι είναι. Από θεωρητική άποψη όριο ασφαλείας είναι τα 6 μποφώρ για το σκάφος αυτου τού μήκους. Είχα γνωρίσει ένα μηχανικό που με μια πιλοτίνα 5,5 μέτρα αλώνιζε το Αιγαίο. Τα πολλά χρόνια που έιχε στους ωκεανούς τον είχαν πορώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή