"Έλλειψη χρημάτων, στάση εμπορίου".
Σου ζητώ συγνώμη μοναδικέ μου αναγνώστη για τη δίχρονη απουσία μου από το μπλογκ, αλλά όπως είναι φυσικό, με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, δεν είχα τον απαιτούμενο ζήλο να προχωρώ ομαλά την κατασκευή, αλλά ούτε τη διάθεση να γράφω γι αυτήν: "εδώ ο κόσμος καίγεται..." ή για να είμαστε πιο σχετικοί: "εδώ καράβια χάνονται, βαρκούλες αρμενίζουνε".
Πάντως όλο αυτό το διάστημα κάποια λίγα βήματα έγιναν: Πρώτον, τοποθέτησα την πρώτη στρώση υαλοϋφάσματος σε όλη την εξωτερική επιφάνεια της γάστρας, και δεύτερον πήρα την απόφαση - μετά από αρκετές αμφιταλαντεύσεις - να τοποθετήσω στο σκάφος όχι κινητή καρίνα σύμφωνα με το πρωτότυπο σχέδιο, αλλά σταθερή, μόνιμη καρίνα.
Δυστυχώς από τις φάσεις τοποθέτησης του πρώτου υαλοϋφάσματος δεν έχω να ανεβάσω φωτογραφίες, γιατί κατά λάθος κάποια ανύποπτη στιγμή τις έσβησα. Προβλέπεται όμως η τοποθέτηση ενός ακόμη υαλοϋφάσματος μόνο στα ύφαλα, οπότε θα είμαι σε θέση να ανεβάσω φωτογραφίες και σχόλια σχετικά με αυτό το αντικείμενο.
Για την κατασκευή της σταθερής καρίνας, ο σχεδιαστής έφτιαξε ένα νέο σχέδιο μετά από δική μου παραγγελία, στο οποίο υπάρχουν οι εξής τροποποιήσεις: το σταθερό τμήμα της πρωτότυπης καρίνας γίνεται κατά 30 εκατοστά περίπου βαθύτερο σε όλο το μήκος του και το 500 κιλών έρμα(μολύβι) δεν τοποθετείται πλέον μέσα στις σεντίνες αλλά έξω-κάτω από το σκάφος σε ειδική θήκη "χωνευτή" στην καρίνα. Ενισχύονται επίσης το σωτρόπι και τα εγκάρσια δοκάρια του πατώματος απ΄όπου αναρτάται με τζαβέτες το μολύβι και επί πλέον μεγαλώνει ανάλογα το πηδάλιο.
Με δεδομένο το χώρο και τα μέσα που διαθέτω, η κατασκευή και η τοποθέτηση όλων αυτών με τη σωστή σειρά με προβληματίζει ακόμα, αλλά επειδή "μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται", δεν απελπίζομαι.
Με δεδομένο το χώρο και τα μέσα που διαθέτω, η κατασκευή και η τοποθέτηση όλων αυτών με τη σωστή σειρά με προβληματίζει ακόμα, αλλά επειδή "μόνο του σπανού τα γένια δεν γίνονται", δεν απελπίζομαι.
Πάμε λοιπόν "πρόσω ολοταχώς" (;) για να μην μας πάρει τελείως από κάτω.
Καλώς όρισες και πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνυπομονούμε για την συνέχεια και για νέες φωτογραφίες του εγχειρήματος.
Λευτέρης - Πάτρα
Ευχαριστώ Λευτέρη, χαρά στην υπομονή σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνο καλή επάνοδο και καλό κουράγιο.Εστειλα ένα σχόλιο χθές αλλα ίσως κάτι να μην έκανα σωστά και δεν το βλέπω αναρτημένο.Ζαχαρίας Καρδάκος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ Ζαχαρία, το κουράγιο είναι απαραίτητο
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Πανο συνονόματε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρας στο κουραγιο σου και καλα τελειωματα.
P@nos Drougas
http://www.nautilia.gr/forum/showthread.php?139558-%CA%E1%F4%E1%F3%EA%E5%F5%E7-%CE%F5%EB%E9%ED%E7%F2-%C2%E1%F1%EA%EF%F5%EB%E1%F2-5%EC-%E3%E9%E1-%F8%DC%F1%E5%EC%E1-%28Temporary%29
Γεια σου συνάδελφε συνονόματε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τελειώματα επίσης. Δυστυχώς δεν μπορώ να δω τις φωτοφραφίες, μάλλον κάτι δεν κάνω καλά με τη σύνδεσή μου.
deyteros anagvsths paron
ΑπάντησηΔιαγραφήan leitoyrgei akoma to blog steile mail .......... mitsos_agg@hotmail.com
ΑπάντησηΔιαγραφήskeytomai na ftiakso mia πυρωγα
http://cruisenews.net/construction.html