Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Προετοιμασία για το δεύτερο υαλοΰφασμα

Το δεύτερο υαλοΰφασμα, σύμφωνα με τις οδηγίες, προτείνεται να τοποθετηθεί μόνο στα ύφαλα προαιρετικά. Φυσικά θα το τοποθετήσω, για να είμαι με το μέρος της ασφαλείας. Θα τοποθετούσα ένα δεύτερο στρώμα στα ύφαλα έτσι κι αλλιώς, ακόμα κι αν δεν προβλεπόταν στις οδηγίες. 


Το ύψος της ισάλου γραμμής έχει μαρκαριστεί σε διάφορα σημεία του τοίχου από την εποχή που στηνόταν η ναυπηγική εσχάρα. Το σκάφος σκαρώνεται έτσι ώστε η ίσαλος γραμμή του να είναι αλφαδιασμένη, είναι λοιπόν εύκολο να σημειώσει κανείς την ίσαλο πάνω στην επιφάνειά του οποιαδήποτε στιγμή με αναφορά στα σημάδια του τοίχου.



Ύστερα από την τοποθέτηση του πρώτου υαλοϋφάσματος, η επιφάνεια φαίνεται μεν γυαλιστερή, αλλά δεν είναι λεία, οπότε: πάλι τρίψιμο (και πάλι φύσημα και πάλι σκούπισμα...). Χειρονακτικό τρίψιμο με το γνωστό επίπεδο τριβίδι και χαρτί #80 (και τη μάσκα με τα φίλτρα), ώστε αφενός να φύγουν οι μικροανωμαλίες, που αναπόφευκτα δημιουργήθηκαν κατά τον εμποτισμό του υφάσματος με τη ρητίνη κατά το προηγούμενο στάδιο και αφετέρου να φύγει η γυαλάδα ώστε να κολλήσει το επόμενο στρώμα.
Το τρίψιμο έγινε από την καρίνα μέχρι την ίσαλο συν περίπου 10 εκατοστά ακόμα προς τα έξαλα. Ύστερα όλη η επιφάνεια καθαρίστηκε καλά από τις σκόνες με ένα καλά βρεγμένο πανί.
_

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου